Женската логика – мит или реалност?

Чували ли сте за женската логика? И има ли наистина съществена разлика между двата пола? Често мъжете подлагат на съмнение женската логика, но причината е само една – те просто не я разбират. Но означава ли това, че женска логика не съществува? Предлагам Ви да се запознаете с няколко „логични” женски заключения, които може да променят мнението Ви по въпроса. Представям Ви няколко забавни ситуации, от които жените определено излизат победителки!
pixabay
Съществуват два начина да разберете женската логика. За съжаление – нито един от тях не работи.

Всяка жена мечтае за две неща през живота си:
1) да намери подходящия мъж;
2) да се отърве от това говедо;

Казват, че жените са от Венера, а мъжете от Марс. А сега нека се замислим за планетата Венера. Знае се, че тя е единствената планета от Слънчевата система, която се върти на обратно на часовниковата стрелка. И тук се сетих за женската логика...

Със съпруга ми имаме много общи неща –
той е горделив, и аз съм горделива;
той е голям дразнител, и аз съм голям дразнител;
той ме обича, и аз се обичам;

Скарахме се с мъжа ми. Легнах, завих се и се обърнах. И започнах да се моля на ум: ”Моля те, прегърни ме, моля те, прегърни ме”. Изведнъж усещам как ме прегръща и казвам: „Веднага си махни ръцете!”

Мъже,  не се опитвайте да разберете жените. Те са доста странни. Не стига, че понякога мият главата си отделно от тялото, а се случва дори и да мият бретона отделно от косата си!

Мъжка логика: „Ако разбера – ще те убия”
Женска логика: „Даже ако трябва и ще умра, но ще разбера!”

Дълго мислех какво да купя на любимия за рождения му ден. И тогава реших! Взех си една екскурзия до Дубай. Нека човекът си почине!

Мъжът се прибира уморен у дома и пита жена си:
- Скъпа, какво си ми приготвила днес?
Жената се пооправила, качила се на масата и казала:
- Песен!

Няма дебели жени, а има тесни дрехи.

Женска логика: защото така реших. А защо така реших все още не съм решила!

- На колко сте години?
- На 18.
- Но преди 2 години казахте същото!
- Е, да. Аз не съм от тези, които днес казват едно, а утре – друго!

- Госпожице, до колко работите?
- До 55.

И за последно ти казвам моето окончателно „Може би!”

Защо да връщаме стари спорове, след като може да измислим нови?

Мъкна се из супермаркета с продукти в ръцете и в устата дори. И всичко това се случва, защото не ми трябва количка. Дойдох само за 1 хляб.

Ти можеш да си най-добрият мъж на Света. Можеш да й подаряваш най-прекрасните подаръци и да й правиш постоянно комплименти. Може да имаш тялото на гръцки Бог дори. Но какъв е смисълът от всичко това, след като не си пасвате по хороскопа?
 
pixabay

И какво става в крайна сметка? Май се оказва, че женската логика наистина съществува и действа безотказно дори и срещу най-интелигентния мъж. Е, надявам се, че до тук бяха закачките и подигравателното поведение спрямо жените и тяхната логика!

0 коментара:

Публикуване на коментар