Бракът не е краят на моята свобода!

Въпреки възприетият европейски модел, който казва „НЕ на сватбата” и „ДА на съжителството на семейни начала”, аз ще ви открия красотата на брака от гледната точка на една жена.
Flickr.com
Нещо в теб ме вдъхновява. Даже не бих могла да предположа, че мога да съм толкова богата. И искам да те вдъхновявам така, както ти го правиш. Не искам да се усмирявам. Искам да отпрашим заедно с теб към различни места – далечни страни, потайни ъгълчета на земята, които не биха били толкова удивителни, ако теб те нямаше. Искам заедно да се изгубим и да бродим по тъмните улички от 5 сутринта след неприятната нощ в града, чието име дори не помним. Ти си човекът, с който искам да се прибирам у дома и да бягам от него. Искам с теб да изживея всяко приключение в живота ми. Искам да правя всичко на този свят, но само с теб!

Не искам да съм човекът, с който винаги се съгласяваш. Жадувам за ожесточените спорове до 3 през нощта. Искам решителни, резки действия от теб, когато аз не успявам да се контролирам. Искам страстно да спорим за нашия живот, защото твоят огън – това е моята топлина и аз не искам тази искра да угасва. Искам да съм тази, на която можеш винаги да се довериш.

Не искам просто да ходя до теб – искам да бъда до теб. Заедно можем да се поощряваме, да се подкрепяме. Така ще бъдем пълноценни, силни и уверени в себе си. И тогава, след 10 години ние гордо ще стоим зад гърба на другия, а след 20 години – ще сме още по-добри.
Това, от което се страхувам най-малко – това е раздялата. Истината е там, че аз никога не бих се влюбила в теб така, както другите го правят. Аз приех любовта – уверено и с пълно съзнание. Избрах те още от първия ден и обещавам да правя този си избор отново и отново. Минавайки през всякакви битки и изкушения, отново ще избера теб. На всеки завой на тази дълга улица, наречена „живот”, която ни предоставя опасности и желае да ни раздели – аз отново ще избера теб. С тази свирепа увереност, която почувствах в момента на първата ни среща. Любовта ми към теб – това е пробуждане, съзнателен избор, който ще пазя до края на дните ни.

А сега нека спрем с обещанията. Трябва да успеем да отворим сватбените подаръци, да изпием бутилките с шампанско и да дадем старт на медения ни месец. Идеята за брака и семейството е стара и изтъркана. Но щастието е в това, че ние не сме такива. Ние сме млади и луди. И интересните дни едва сега предстоят!
Pixabay.com

1 коментар:

  1. Съпругът ми ми се разведе преди 3 години без причина, направих всичко, което можах да го накарам, но не работех, докато не срещнах д-р Агбазара от AGBAZARA TEMPLE в интернет, който ми помогна да участвам в революционно заклинание и в рамките на 48 часа съпругът ми се върна при мен, за да се извиня. Благодаря на д-р Бабазара. Свържете се с тази великолепна играчка за вашите взаимоотношения или проблеми с брака в електронната си поща на :( agbazara@gmail.com) ПОКАНА ИЛИ ЧУВСТВО, КОЕТО: +2348104102662.

    ОтговорИзтриване